Saturday 12 September 2009

Tonade Rutor

Jag trodde grejen med tonade rutor var att man inte skulle kunna se så lätt in i bilen utifall man har något där som möjligt är stöldbegärligt, but how wrong I was... Det är ju naturligtvis så att man har tonade rutor för att man skall kunna ha sex i bilen ! Jag menar, att jag inte insett det förens det påtalades till mig.

Frågan är då, skall man då ha det i typ i bagageutrymmet ? För har man det i baksätet så går det fortfarande väldigt bra att se in genom framrutan för den är väldigt sällan tonad. Oftast så brukar det vara ganska mycket skiljevägg mellan bagageutrymmet och baksätet i form av säten så ah... annars har man en lite mindre bil med sån liten hylla eller vad man skall kalla det för som har samma funktion som tonade rutor just att skydda folk från att se in vad finns att se i bilens bagageutrymme, att någon har sex ! det är ju så självklart nu.

Fan förlåt mig...

3 comments:

  1. Eller så har man som jag, tonade rutor för att det är snyggt.. Men vad vet jag..

    ReplyDelete
  2. Jag vet inte om du bara driver med mig eller inte men om du Inte gör det så, ja... vad skall man säga ? Har du absolut ingen som helst uppfattning om vad ironi är för något ?

    ReplyDelete
  3. HAHA.
    Ordinera killinggänget :)

    ReplyDelete